Registrieren  |  FAQ  |  Suchen  |  Mitgliederliste  |  Benutzergruppen  |  Login 
Neue Antwort erstellen

Mari
NB-Freak

Antworten mit Zitat
Sie kommen auf Tour!
Und Stgt ist dabei :freu1:

MAROON 5 HAMBURG Mi., 12.12.2007 20:00
MAROON 5 MÜNCHEN - FREIMANN Sa., 15.12.2007 20:00
MAROON 5 STUTTGART Do., 20.12.2007 20:00
MAROON 5 FRANKFURT Fr., 21.12.2007 20:00
MAROON 5 DÜSSELDORF Sa., 22.12.2007 20:00

Na geht irgendjemand hin?

little friend
Alleskönner!

Antworten mit Zitat
Oh, danke Mari !

Ich habe mir heute das neue Album It Won´t Be Soon Before Long gekauft und bin total begeistert. Ich höre es dauernd...

blujade
NB-Freak

Antworten mit Zitat
@ Anja
Gut zu hören. :D Ich kenne nur das was bisher im Radio gespielt wurde. Vielleicht kaufe ich mir das Album ja auch. Das erste hat mich auf jeden Fall begeistert, und ich habe es oft gehört.

Why's Love gotta be so tough?
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden ICQ-Nummer

Mari
NB-Freak

Antworten mit Zitat
Sie haben 3 Konzerte gecancelt! Und natürlich auch wieder Stuttgart dabei - wie vorletztes Jahr! :Hair0015:

Das nervt mich total Evil or Very Mad Und natürlich gehen sie aber wieder nach München obwohl sie da im April schon ihr Promokonzert gegeben haben! Rolling Eyes
Ich finds einfach richtig sch.... von ihnen! Confused

Und der Grund für das alles^^ "...aufgrund großer internationaler Nachfrage" Rolling Eyes Ja dann hauptsache 3 Termine für Deutschland streichen, das ist am einfachsten! :ZSM0050:

blujade
NB-Freak

Antworten mit Zitat
@ Mari
Das ist aber auch wirklich ärgerlich! *trostknuddel* :user95:
Vielleicht kannst du noch nach München fahren?

Mari
NB-Freak

Antworten mit Zitat
@Blu

Ich würde ein paar hundert Kilometer für Incubus oder Nickelback fahren, aber nicht für Maroon5!
Vor allem waren sie bis jetzt kein einziges mal in Stgt - die habens gar net verdient dass man denen hinterher reist Laughing

blujade
NB-Freak

Antworten mit Zitat
@ Mari
Laughing Da hast du wieder Recht! Man muss sich sein Fans auch verdienen! Wink

little friend
Alleskönner!

Antworten mit Zitat
Zum Jahresende stelle ich fest, das Maroon 5 mit ihrem Album "It Won´t Be Soon Before Long" es bei mir zu einem meiner absoluten Lieblingsalben in diesem Jahr geschafft haben !

Ich finde ihre Musik wirklich phantastisch, unglaublich vielseitig, mitreißend, sehr emotional mit intelligenten Texten. Ganz , ganz toll, meine ich.

Daher werde ich mir jetzt rückwirkend auch noch ihr erstes Album zulegen und wohl auch eines ihrer Konzerte besuchen ( wenn sie denn mal in meine Nähe kommen ).

Hach.....Musik ist einfach unersetzlich ! Very Happy

Mari
NB-Freak

Antworten mit Zitat
Das erste Album ist wirklich gut! Das kann ich dir sehr empfehlen Anja! Wink

little friend
Alleskönner!

Antworten mit Zitat
Maroon 5 waren gestern bei Jimmy Kimmel und kurz davor bei Jay Leno. Vermutlich wird es da auch bald Mitschnitte geben. Am Sonntag gibt es dann das zu sehen ( nur nicht bei uns...oder kann das jemand irgendwie empfangen ??? ):

"While you're at it check out Mary J Blige and MAROON 5 performing on the NFL Pepsi Smash Super Bowl Concert series that premiers on VH1 this Saturday night @ 9pm (EST & PST)"

Habe ich als bulletin über myspace bekommen. Wink

darling
NB-Freak

Antworten mit Zitat
hmmm, muss ich mal gucken ...
ich glaube, ich kriege hier den sender nicht, weil er nicht zum standard-kabel-programm gehört ...
ich könnte es aber mal auf der vh1 website versuchen ... drück mal die daumen Wink

little friend
Alleskönner!

Antworten mit Zitat
Es gibt Neuigkeiten:

Die künftige Single Misery ist ja schon zu hören ( Erscheinungsdatum 20.08.).

Das Video ist auf jeden Fall ein Hingucker. Der gute Adam lässt sich mal wieder vor der Kamera vernaschen, leider aber von einer Frau die - vorsichtig formuliert- zu Gewalt neigt. Er ist eben in "misery", entwickelt aber x-men Steherqualitäten Laughing . Seine Bandkollegen leider nicht, aber schaut mal selbst:

http://www.maroon5.de/

Einfach links oben auf "play" klicken, Ist schon etwas heftig, kann man sagen.

Ich freu mich schon wahnsinnig auf das neue Album.

"Hands All Over" erscheint bei uns am 17.09.

Mari
NB-Freak

Antworten mit Zitat
Ui, da gehts ja ganz schön heiß her in dem neuen Video; wirklich fast ein bisschen too much Laughing
Ich bin auf das neue Album gespannt!

little friend
Alleskönner!

Antworten mit Zitat
http://www.kentucky.com/2010/08/26/1407990/maroon-5-intent-on-extending-its.html

Maroon 5 intent on extending its streak with its third album
With first two albums selling in the millions, Maroon 5 is intent on avoiding a slump
By Walter Tunis Contributing Music Writer

Take one of today's most commercially visible pop groups, set it to work on a new album with an internationally acclaimed producer versed in everything from heavy metal to cosmopolitan country, then send the band on the road before the recording even hits stores.

That outlines the newest chapter in the pop-star saga of Maroon 5, which returns to Lexington to play Applebee's Park on Saturday.

The story picks up in the wake of the band's 2007 album, It Won't Be Soon Before Long. The recording slickly avoided the dreaded "sophomore slump" by following the multi-platinum sales of Maroon 5's debut album, 2002's Songs About Jane, with five radio hits and domestic sales that topped the 2 million mark.

So was recording a third album after two top-selling predecessors as tough as cutting a second record after an insanely popular debut?

"We were really geared up to go in the studio without all that sophomore-slump pressure," said Maroon 5 guitarist James Valentine. "But, really, every time you make a record, you kind of feel like everything is on the line. You certainly don't want it to be like, 'Well, this is the record where we were no longer relevant.' So there's always that pressure there every time. And we always feel it. We'd be lying if we said we didn't."

To fortify Maroon 5's winning streak on the pop charts, the band traveled to Switzerland last year and recorded its third album with celebrated producer Robert John "Mutt" Lange. Among Lange's many clients and accomplishments: AC/DC (Highway to Hell and Back in Black), Def Leppard (High 'N Dry and Pyromania), Foreigner (4), The Cars (Heartbeat City), Nickelback (Dark Horse) and former wife Shania Twain (Come on Over and Up!).

"We were so intrigued to work with Mutt because he's got such a legendary reputation. In some ways, he is one of the producers that perhaps the average lay person wouldn't know by name. But within the music industry, he's tremendously well respected.

"In meeting Mutt, we found him to be such a down-to-earth guy. He was instrumental in looking at all of the material we had and weeding out the things that weren't 100 percent.

"Making pop records, after all, is not an exact science. You have to listen for all of these vibes to find out what will work or what will make people prick up their ears if they're scanning through the radio. That takes a special kind of awareness. Mutt's got a heightened sense of that awareness."

Maroon 5 is keeping much of the new album, titled Hands All Over, under wraps until its release Sept. 21 (an advance copy was not made available for listening for this story). But the record already has made itself known on radio with its first single, Misery. Despite the title, the song is as bouncy, slick and tight as any of the band's pop hits. A second single, Give a Little More, also should reach radio ahead of the album.

But the biggest surprise on Hands All Over is likely to be the final track, Out of Goodbyes. The song teams Maroon 5 with the immensely popular country-pop vocal trio Lady Antebellum.

"That one kind of came out of left field, just because we didn't really expect to write a country song," Valentine said. "That wasn't the plan at all. But the song came about pretty organically. Jesse (Carmichael, Maroon 5's keyboardist) and I were strumming guitars outside of the studio one day. We were recording over the summer, so it was beautiful outside. Jesse came up with this lick and we started developing it. Then Mutt walked by and said, 'That's great. Let's go in and record that and build something around it.'

"Adam (Levine, the band's vocalist) came into the studio later. He usually slept in. After hearing the melody, he started singing to it and we had the song. But after he wrote the lyrics, it sounded like it was calling for this call-and-answer type of thing. So we started to think about who we could have sing on it. Lady Antebellum was interested, so we sent the song to them and they put their vocals on it," he said.

"We still haven't even met them face to face. I guess that's what you call a real 21st-century collaboration."

With the album done and buzz around its release building, Maroon 5 returned to the road this summer. So far, the band is playing only three or so songs from the new album. But aside from Misery, that's music its fans have never heard. Such risk only seems to add to Maroon 5's love of performing live.

"From the first time I played in front of people — I was probably 15 at the time — I just got this indescribable buzz from being onstage that lasted for days. So we've become kind of addicted to that.

"It's just that the dosage always needs to be higher when the size of the audience gets bigger," Valentine said. "But when you think about it, that's still a pretty healthy addiction."

Read more: http://www.kentucky.com/2010/08/26/1407990/maroon-5-intent-on-extending-its.html#ixzz0xinSqOOc

Mari
NB-Freak

Antworten mit Zitat
Im März kommen die Jungs ja auch auf Tour, ne?!
Wie auch nicht anders zu erwarten ( Rolling Eyes ) spielen sie mal wieder in Hessen, wenn ich in BaWü und dauerhaft am Arbeiten bin Laughing

Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
Alle Zeiten sind GMT + 2 Stunden  
Seite 8 von 9  

Neue Antwort erstellen